Omg, I know what I'm bringing on Sunday now.  And I hate egg yoke, but this is too cute. by maria beatriz
maria beatriz
maria beatriz Omg, I know what I'm bringing on Sunday now. And I hate egg yoke, but this is too cute.
Favorites
I don't know what is going on with this shirt, but I definitely don't hate it. ;) by alana
alana
alana I don't know what is going on with this shirt, but I definitely don't hate it. ;)
Pink Makes Me Smile
I hate eggs but this is too cute. by carey
carey
carey I hate eggs but this is too cute.
Party Decor Ideas
okay, i hate tattoos, but this one..is cute and not too trashy . by sarajuan
sarajuan
sarajuan okay, i hate tattoos, but this one..is cute and not too trashy .
Favorites
I don't know what this is but its cute. by maria.t.rogers
maria.t.rogers
maria.t.rogers I don't know what this is but its cute.
DOGS
This is what I'm striving for.  Right now, though, I'm working on bringing down bad habits until they're manageable and then I'll take on by andrea
andrea
andrea This is what I'm striving for. Right now, though, I'm working on bringing down bad habits until they're manageable and then I'll take on
Getting Healthy Inspiration
baby lotus....this Is super cute I'm always afraid to get a tattoo cause I change my mind about what I like too much. But I think I could live with and love this itty bitty cute foot one! ;) by LolaBob
LolaBob
LolaBob baby lotus....this Is super cute I'm always afraid to get a tattoo cause I change my mind about what I like too much. But I think I could live with and love this itty bitty cute foot one! ;)
Favorites
I don't know what this is from, I want to see it but this is literally perfection. omg haha by phoebe
phoebe
phoebe I don't know what this is from, I want to see it but this is literally perfection. omg haha
Gears and cogs
OMG! This is so me right now.  I never know what mood I'm going to wake up in the next morning.  Pregnancy Hormones... by dena
dena
dena OMG! This is so me right now. I never know what mood I'm going to wake up in the next morning. Pregnancy Hormones...
dream house
I know I'm cute but I hate you anyway. Doxie in Doxie jams by luvmypets
luvmypets
luvmypets I know I'm cute but I hate you anyway. Doxie in Doxie jams
Favorites
I'm going to use something from this for the 4th of July...something...what, I don't know. But this is real cute. by adrian
adrian
adrian I'm going to use something from this for the 4th of July...something...what, I don't know. But this is real cute.
Princess Party
Pleated Sweetheart Organza Soft Silk Column Wedding Dress. I know I'm 14, and am not going to get married anytime soon. But omg this dress is so gorgeous by trix dee
trix dee
trix dee Pleated Sweetheart Organza Soft Silk Column Wedding Dress. I know I'm 14, and am not going to get married anytime soon. But omg this dress is so gorgeous
One more time
I love this parka, this is exactly what I'm looking for *_* Not too long, not too short, warm and nice! But the price... by jean
jean
jean I love this parka, this is exactly what I'm looking for *_* Not too long, not too short, warm and nice! But the price...
My Style
Guess what day it is!!! LMAO. Sorry I know this is a little....inappropriate but OMG how freakin' hilarious. by maria.t.rogers
maria.t.rogers
maria.t.rogers Guess what day it is!!! LMAO. Sorry I know this is a little....inappropriate but OMG how freakin' hilarious.
Humor
I'm not sure if this is a romance thing or what, but idc. It's cute and I love them bothh. (: by bleu.
bleu.
bleu. I'm not sure if this is a romance thing or what, but idc. It's cute and I love them bothh. (:
Drawings
Omg this is too cute! by TARIKISA
Handskdjur av Miyako Kanamori. (i don't know what that ^ means but this is cute innit!) by saundra
saundra
saundra Handskdjur av Miyako Kanamori. (i don't know what that ^ means but this is cute innit!)
P A P E R
Don't know what this is, but it sure is cute! by hilda
hilda
hilda Don't know what this is, but it sure is cute!
lisa loves crochet
I hate snakes, worms, and anything of the sort. But THIS GUY is really stinkin cute. by yolanda
yolanda
yolanda I hate snakes, worms, and anything of the sort. But THIS GUY is really stinkin cute.
too cute
I know this is supposed to be inspirational, but I'm terrified right now.... Don't blink! by serena
serena
serena I know this is supposed to be inspirational, but I'm terrified right now.... Don't blink!
Girly Stuff
I don't know what this is. . . but I love it. by proteamundi
proteamundi
proteamundi I don't know what this is. . . but I love it.
Favorites
I don't know what this is but I like it. by Raelynn8
Raelynn8
Raelynn8 I don't know what this is but I like it.
Favorites
i don't know what source this is based on, but i like it. :) by malinda
malinda
malinda i don't know what source this is based on, but i like it. :)
Teach
I don't know what this is, but I want it. :) by adriana
adriana
adriana I don't know what this is, but I want it. :)
TEA
I don't know what this is but I like it. by leidolf
leidolf
leidolf I don't know what this is but I like it.
and they say home
70s bob with bangs -- love it But I know I hate bangs on me.arg! So cute by chelsea
chelsea
chelsea 70s bob with bangs -- love it But I know I hate bangs on me.arg! So cute
Amazing Paper
Wanna know what else I want pierced? My fricking Dahlias. But the thing is, if I get these done, would it be too much to get my cheeks pierced? Or what about my snakebites. Garhhhhh. I hate this but I love it at the same time. Haha. It's such a contradiction. Haha. Lol. by christian
christian
christian Wanna know what else I want pierced? My fricking Dahlias. But the thing is, if I get these done, would it be too much to get my cheeks pierced? Or what about my snakebites. Garhhhhh. I hate this but I love it at the same time. Haha. It's such a contradiction. Haha. Lol.
piercing
So I read this and think aww cute my wittle Georgie, but then I'm like OMG Fred isn't there like OMG I'm dead. by lelia
lelia
lelia So I read this and think aww cute my wittle Georgie, but then I'm like OMG Fred isn't there like OMG I'm dead.
Wedding Inspiration
I hate 1D but come on this is hilarious! by tamra
tamra
tamra I hate 1D but come on this is hilarious!
Little Laughs
Okay I'm never gonna do this because I hate preggie pics of me but how cute is this?? I LOVE involving baby #1 by lea
lea
lea Okay I'm never gonna do this because I hate preggie pics of me but how cute is this?? I LOVE involving baby #1
Products I Lovey
I know I'm cute, but seriously!?! by anita
anita
anita I know I'm cute, but seriously!?!
Sweetness